Informació pels veïns del municipi

Podeu visualitzar tota la informació als següents desplegables:

• Pla d’acció per a una energia sostenible (PAES)

El PAES de Sant Aniol de Finestres té per objectiu:

• Augmentar el grau d’estalvi i eficiència energètica en els edificis públics equipaments/instal·lacions municipals, els PAES Sant Aniol de Finestres edificis públics i equipaments/instal·lacions municipals, els edificis residencials i els del sector terciari.
    • Disminuir les emissions associades al transport urbà.
    • Incrementar la producció local i el consum d’energia de fonts renovables al municipi.
    • Disminuir les emissions associades al tractament de residus sòlids urbans

Més informació: Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible del municipi de Sant Aniol de Finestres

• Calendari fiscal

calendariCliqueu a la pestanya de XALOC que es troba a DESTACATS en aquest mateix full, un cop dins, anar a la secció de CONTRIBUENTS, triar la coma. Enllaç: XALOC-Calendari Contribuent

• Autoritat Territorial de Mobilitat (àrea de Girona)

ATMInformació sobre transports del Consorci del Transport Públic de l’àrea de Girona. Més informació al web: ATM Girona

• Calendari deixalleria mòbil

Aquí podeu comprovar els dies que la deixalleria mòbil està instal·lada en el nostre municipi.

Els dies marcats en cursiva, normalment s’escau en divendres, a la deixalleria mòbil hi ha personal que ens pot ajudar amb els nostres dubtes de reciclatge, de les 10h a les 18h

La podeu trobar a la Plaça de Sant Esteve de Llémena

CALENDARI DEIXALLERIA MÒBIL 2023

• 27 de gener
    • 13 i 14 de febrer
    • 24 de març
    • 11 d’abril
    • 26 de maig
    • 12 i 13 de juny
    • 28 de juliol
    • 14 d’agost
    • 22 de setembre
    • 9 i 10 d’octubre
    • 24 de novembre
    • 11 i 12 de desembre

RECOMANACIONS PER AL SEU ÚS

La deixalleria mòbil és un servei gratuït a disposició de tots els ciutadans que facilita la selecció de les deixalles domèstiques i apropa el servei de la Deixalleria Comarcal a cada poble.

Consisteix en un camió que s’instal·la periòdicament als municipis i que pot recollir les deixalles selectives i especials que generem.

Recordeu que:

• Totes les deixalles s’han de dipositar dins els contenidors corresponents. No deixeu materials a fora.
    • No s’hi poden deixar mobles vells i trastos voluminosos, recordeu que aquestes deixalles es poden dipositar a la zona habilitada per aquest ús.
    • Cal mantenir la DEIXALLERIA MÒBIL en bones condicions de netedat i ordre.